Przyrodniczek Kodowniczek

Jak każdy – ma swoje imię i nazwisko: Przyrodniczek Kodowniczek . Pochodzi z Kalifornii.

Ale to chyba koniec jego podobieństw do zwykłych ludzi. Bo to ktoś niezwykły. Inny, niż wszyscy.

Wędruje po świecie i wszystkiego jest ciekaw. Wszystko mierzy i bada. Przyroda, to dla niego okazja do wielu doświadczeń i dociekania w ten sposób istoty. Fizyka, chemia, biologia, geografia, ekologia – wiele chciałby wiedzieć na ten temat.

Przyrodniczek Kodowniczek umie rozmawiać z roślinami i zwierzętami. Widziano też, jak dogadywał się z kamykami, piaskiem, chmurami, wiatrem i wodą. Bardzo niezwykły to osobnik.

Ale nie ogranicza się tylko do obserwacji. Myśli logicznie, wszystko planuje, dba o właściwą kolejność postępowania. Zawsze programuje sobie wszystkie kolejne kroki, by osiągnąć to, do czego dąży.

Najczęściej można go jednak spotkać wśród dzieci i młodzieży. To nic dziwnego, wiele z nich też lubi poznawać przyrodę, uwielbia doświadczenia i programowanie.

Przyrodniczek Kodowniczek jest też bohaterem filmu. Zobaczcie sami:

Przyrodniczek Kodowniczek skupiony

Przyrodniczek Kodowniczek zaprasza wszystkich chętnych – dzieci, młodzież i dorosłych – do zwiedzania świata doświadczeń przyrodniczych za pomocą programowania.

Jeśli chcesz go kupić – napisz na adres pasco@irs.com.pl.

Metryka

Przyrodniczka Kodowniczka

PS-3231

Opis //code.Node
Zobacz

Lekcje

z Przyrodniczkiem Kodowniczkiem

Kodowanie z //code.Node

Materiały dla nauczycieli
Zobacz

Przyjaciele

Przyrodniczka Kodowniczka

Kodowanie z PASCO

Z użyciem innych czujników
Zobacz

Kody

gotowe do pobrania

Biblioteka

kodów Blockly
Przejdź
Najnowsze informacje

PS-3231 – //code.Node

Urządzenie //code.Node jest zaprojektowane specjalnie do nauki programowania opartej o doświadczenia przyrodnicze, odbywającej się w warunkach szkolnych.Z powodzeniem może być też wykorzystywane do uatrakcyjnienia doświadczeń wykonywanych czujnikami PASCO na lekcjach przedmiotów przyrodniczych. //code.Node posiada sześć interaktywnych czujników i cztery urządzenia wyjściowe. Programowanie odbywa się w języku wizualnym Blockly, będącym częścią oprogramowania PASCO do obsługi doświadczeń przyrodniczych (SPARKvue

Czytaj dalej »