4 odcinek Fizyki dla nieletnich

Drodzy Nauczyciele i Dyrektorzy!

Obejrzyjcie czwarty odcinek Fizyki dla Nieletnich pod tytułem „Lepsze krągłości czyli badanie ruchu jednostajnie przyspieszonego prostoliniowego”. Znajdźcie jak najwięcej szczegółów, którymi różni się klasyczne, szkolne wykonanie doświadczenia od wykonania za pomocą profesjonalnego sprzętu cyfrowego przeznaczonego do zastosowania na lekcjach.

Autorzy podają jedną z nich: cyfrowo jest dużo dokładniej.

Gołym okiem widać też kolejną różnicę: cyfrowo wiele punktów pomiarowych otrzymuje się dużo, dużo szybciej, niż kilka punktów metodami tradycyjnymi. A wszyscy przecież wiemy, że CZAS jest czynnikiem kluczowym podczas doświadczalnych lekcji w szkole. 

Czy widzicie inne różnice?

Film dotyczy fizyki w szkole średniej, ale – bądźcie pewni – różnice dla wszystkich przedmiotów na wszystkich poziomach nauczania są takie same.

Urządzenie, którym posługują się autorzy filmu, to ME-5708A – Tor metalowy 1,2 m z 2 wózkami SMART – zestaw podstawowy.

Udostępnij: