Konkurs 1 – DLACZEGO cyfrowo?

Akcja: NAUKA MOŻE BYĆ PRZYJEMNA

CYFROWE DOŚWIADCZENIA PRZYRODNICZE

Celem akcji jest rozpowszechnienie przekonania, że na lekcjach przedmiotów przyrodniczych w szkołach należy przeprowadzać doświadczenia posługując się cyfrowymi metodami pomiaru i analizy danych.

W edukacji możemy już zauważyć nowoczesne technologie, które sprawiają, że proces kształcenia jest ciekawszy, a uczniowie osiągają znacznie lepsze wyniki w nauce.
Szkoły stają przed nową szansą, by być miejscem nowoczesnym i przyjaznym dla uczniów.

Ponieważ Nauka może być przyjemna, w ramach ogólnopolskiej akcji
CYFROWE DOŚWIADCZENIA PRZYRODNICZE
ogłaszamy cykl KONKURSÓW ZE ZNAKIEM ZAPYTANIA

Znak zapytania-1
KONKURS NR 1 – DLACZEGO cyfrowo ?

Aby wziąć udział w konkursie ze znakiem zapytania, wykonaj następujące kroki:

  • Znajdź na Facebooku stronę PASCO Polska.
  • POLUB ją.
  • Odszukaj post z ogłoszeniem Konkursu i przeczytaj regulamin.
  • W komentarzu do postu odpowiedz przynajmniej na jedno z pytań konkursowych.
  • Odpowiedź powinna być inspirująca, kreatywna, inna niż pozostałe.

Pytania konkursowe:

  1. Jaki będzie świat za kilka lub kilkanaście lat?
  2. Czego będzie w przyszłości wymagał rynek pracy od obecnych uczniów?
  3. Jakie jest najważniejsze zadanie szkoły?
  4. Czy użycie urządzeń cyfrowych do doświadczeń ułatwia, czy utrudnia ich przeprowadzenie?
  5. Czy stosowanie technologii cyfrowych zachęca uczniów do nauki?
  6. Czy uczniowie powinni wykorzystywać na lekcjach telefony komórkowe?

Konkurs trwa od 01 do 30 listopada 2020 r. 

Mogą w nim wziąć udział tylko osoby dorosłe.

Najciekawsza wypowiedź, spełniająca warunki konkursu, wybrana przez jury, zostanie nagrodzona cyfrowym czujnikiem temperatury PASCO.

Przeczytaj Regulamin konkursu.

Konkursy ze znakiem zapytania w ramach akcji CYFROWE DOŚWIADCZENIA PRZYRODNICZE

Tytuł konkursu

Pytanie konkursowe

Czas trwania

Nagroda od PASCO Polska

Odpowiedz na jedno z sześciu pytań konkursowych.

Listopad 2020 r.

Czujnik temperatury (PS-3201)

Czy czujniki cyfrowe pomagają w skutecznym nauczaniu przedmiotów przyrodniczych w szkołach?

Grudzień 2020 r.

Czujnik pH (PS-3204)

Jak mogę najlepiej wykorzystać wybrany czujnik cyfrowy PASCO na swojej lekcji?

Styczeń 2021 r.

Czujnik ruchu (PS-3219)

Udostępnij: