Jak pobrać zakupiony program PASCO

Prosimy wejść na stronę https://www.pasco.com i kliknąć w prawym górnym rogu na „MY ACCOUNT” a potem „Sign In”.

Następnie trzeba od razu uruchomić procedurę odzyskiwania hasła klikając na „Forgot your password?” i wpisując w niej adres podany przy zakupie.

Na ten właśnie adres przyjdzie e-mail od nadawcy noreply@pasco.com z informacją dotyczącą ustanowienia nowego hasła do konta. Jeśli nie przyjdzie, proszę sprawdzić w folderze SPAM). 

Po zalogowaniu się na swoje konto ustanowionym hasłem, w menu „MY ACCOUNT” należy wybrać opcję „Subscriptions” i tam pojawi się zakupione oprogramowanie do pobrania. Proszę wybrać właściwy system operacyjny i pobrać najnowszą dostępną wersję programu.

W przypadku problemów, prosimy o kontakt (pasco@irs.com.pl lub 606-850-155). 

Dla licencji na wszystkie komputery w placówce: z każdego następnego należy zalogować się na stronie www.pasco.com podając login (adres mailowy podany przy zakupie) i hasło (ustanowione w powyższy sposób) i postępować zgodnie z opisaną tu instrukcją. 

Po zainstalowaniu oprogramowania prosimy, przekazać wszystkim jego użytkownikom prośbę o zapoznanie się z „Najważniejszymi informacjami dla nauczycieli”, które prezentujemy je poniżej.

Najwygodniej pobrać, wydrukować a także zapisać w odpowiednim miejscu plik w formacie pdf, zawierający także krótką instrukcję dotyczącą programu SPARKvue: Pierwsze informacje PASCO

Polecamy także uwadze przewodnik po obsłudze programu SPARKvue

Udostępnij: