• Obserwuj:
  • Strona główna
  • Zapisz się do Newslettera
  • O nas
    • PASCO w Polsce
    • PASCO na świecie
    • Wizja
    • Historia
  • Kontakt
Logo
  • Pieniądze z MEiN
    • Informacja o dofinansowaniu
    • Dlaczego trzeba kupić urządzenia cyfrowe?
    • Jeśli urządzenia cyfrowe, to dlaczego PASCO?
    • Jeśli PASCO, to co wybrać?
  • Wybierz ofertę
    • Filmy i informacje o PASCO
    • Cenniki
    • Matura międzynarodowa (IB)
      • Biologia Matura IB
      • Chemia Matura IB
      • Fizyka Matura IB
      • Zestaw wspólny ogólnoszkolny Matura IB
    • Szkoły podstawowe
      • Przyroda
      • Biologia
      • Fizyka
      • Chemia
      • Geografia
      • Ogólnoszkolne
    • Szkoły średnie
      • Biologia
      • Chemia
      • Fizyka
      • Geografia
      • Ogólnoszkolne
    • Uczelnie wyższe
    • Aktywna Tablica dla szkół średnich
      • Zestaw do nauki kodowania w grupach z monitorem
      • Zestaw do nauki kodowania (mały) z monitorem
      • Zestaw do nauki kodowania w oparciu o doświadczenia przyrodnicze (duży)
      • Zestaw do Aktywnej Tablicy (wkład własny)
  • Produkty
    • Czujniki bezprzewodowe
    • Czujniki przewodowe
    • Zestawy doświadczalne
    • Akcesoria
    • Interfejsy
    • Oprogramowanie
    • Urządzenia wspomagające
  • Kodowanie
  • Dla nauczycieli
    • Opisy doświadczeń
    • Kodowanie z PASCO
    • #zostanwdomu
    • Porady praktyczne
    • Scenariusze zajęć
    • Szkolenia
    • Kalendarium naukowe PASCO
    • Ambasadorowie Pomiarów Cyfrowych w Szkole
  • Pieniądze z MEiN
    • - Informacja o dofinansowaniu
    • - Dlaczego trzeba kupić urządzenia cyfrowe?
    • - Jeśli urządzenia cyfrowe, to dlaczego PASCO?
    • - Jeśli PASCO, to co wybrać?
  • Wybierz ofertę
    • - Filmy i informacje o PASCO
    • - Cenniki
    • - Matura międzynarodowa (IB)
      • - - Biologia Matura IB
      • - - Chemia Matura IB
      • - - Fizyka Matura IB
      • - - Zestaw wspólny ogólnoszkolny Matura IB
    • - Szkoły podstawowe
      • - - Przyroda
      • - - Biologia
      • - - Fizyka
      • - - Chemia
      • - - Geografia
      • - - Ogólnoszkolne
    • - Szkoły średnie
      • - - Biologia
      • - - Chemia
      • - - Fizyka
      • - - Geografia
      • - - Ogólnoszkolne
    • - Uczelnie wyższe
    • - Aktywna Tablica dla szkół średnich
      • - - Zestaw do nauki kodowania w grupach z monitorem
      • - - Zestaw do nauki kodowania (mały) z monitorem
      • - - Zestaw do nauki kodowania w oparciu o doświadczenia przyrodnicze (duży)
      • - - Zestaw do Aktywnej Tablicy (wkład własny)
  • Produkty
    • - Czujniki bezprzewodowe
    • - Czujniki przewodowe
    • - Zestawy doświadczalne
    • - Akcesoria
    • - Interfejsy
    • - Oprogramowanie
    • - Urządzenia wspomagające
  • Kodowanie
  • Dla nauczycieli
    • - Opisy doświadczeń
    • - Kodowanie z PASCO
    • - #zostanwdomu
    • - Porady praktyczne
    • - Scenariusze zajęć
    • - Szkolenia
    • - Kalendarium naukowe PASCO
    • - Ambasadorowie Pomiarów Cyfrowych w Szkole
Logo
  • Pieniądze z MEiN
    • Informacja o dofinansowaniu
    • Dlaczego trzeba kupić urządzenia cyfrowe?
    • Jeśli urządzenia cyfrowe, to dlaczego PASCO?
    • Jeśli PASCO, to co wybrać?
  • Wybierz ofertę
    • Filmy i informacje o PASCO
    • Cenniki
    • Matura międzynarodowa (IB)
      • Biologia Matura IB
      • Chemia Matura IB
      • Fizyka Matura IB
      • Zestaw wspólny ogólnoszkolny Matura IB
    • Szkoły podstawowe
      • Przyroda
      • Biologia
      • Fizyka
      • Chemia
      • Geografia
      • Ogólnoszkolne
    • Szkoły średnie
      • Biologia
      • Chemia
      • Fizyka
      • Geografia
      • Ogólnoszkolne
    • Uczelnie wyższe
    • Aktywna Tablica dla szkół średnich
      • Zestaw do nauki kodowania w grupach z monitorem
      • Zestaw do nauki kodowania (mały) z monitorem
      • Zestaw do nauki kodowania w oparciu o doświadczenia przyrodnicze (duży)
      • Zestaw do Aktywnej Tablicy (wkład własny)
  • Produkty
    • Czujniki bezprzewodowe
    • Czujniki przewodowe
    • Zestawy doświadczalne
    • Akcesoria
    • Interfejsy
    • Oprogramowanie
    • Urządzenia wspomagające
  • Kodowanie
  • Dla nauczycieli
    • Opisy doświadczeń
    • Kodowanie z PASCO
    • #zostanwdomu
    • Porady praktyczne
    • Scenariusze zajęć
    • Szkolenia
    • Kalendarium naukowe PASCO
    • Ambasadorowie Pomiarów Cyfrowych w Szkole
Home / Dla nauczycieli / Scenariusze zajęć

Scenariusze zajęć

Zapraszamy do zapoznania się z pomysłami nauczycieli oraz wykładowców, dotyczącymi prowadzenia zarówno całych lekcji, jak i pojedynczych doświadczeń z użyciem czujników i przyrządów PASCO. Oto linki do stron, które zawierają takie materiały.

Dydaktyka Fizyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (doświadczenia z fizyki dla szkoły podstawowej i średniej)

Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli w Toruniu (doświadczenia z fizyki, chemii, biologii i geografii dla szkoły podstawowej)

Lekcja fizyki w klasie VII Kujawsko-Pomorskiej e-Szkoły

Więcej lekcji fizyki: kanał na YouTube Kujawsko-Pomorskiej e-Szkoły: Fizyka – szkoła podstawowa

Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli we Włocławku (doświadczenia z biologii, chemii, fizyki i przyrody dla szkoły podstawowej)

Webinar „Doświadczenia tradycyjnie i cyfrowo w nauczaniu zdalnym” – Renata Sidoruk-Sołoducha (Ambasador IBSE, Ambasador Pomiarów Cyfrowych w Szkole)

Copyright © 2018 PASCO.com.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Cenniki