0,4% z MEN

Dotacja MEN na pracownie przyrodnicze w szkołach podstawowych w ramach 0,4% rezerwy subwencji oświatowej (tzw. 0,4% z MEN) wkracza w decydującą fazę. Szkoły i gminy złożyły wnioski, MEN przydzieliło środki. Szkoły czekają na przelew i… czas na ostateczną decyzję co kupić.

Nie jest za późno na ostatnie korekty. Warto przemyśleć decyzje jeszcze raz, bo nieudane zakupy oznaczają, że trudny do użycia na lekcji sprzęt będzie zalegał w szafach a z trafionej inwestycji młodzież będzie korzystała przez wiele lat.

 

Czy nie jest już za późno na zmiany?

Nie jest za późno. MEN nie ograniczało rodzaju wybieranych pomocy. Nie trzeba też trzymać się konkretnych nazw handlowych sprzętu lub cen, bo na ostateczne specyfikacje czas jest dopiero teraz.

 

Dlaczego trzeba mieć cyfrowe urządzenia pomiarowe do doświadczeń?

Kilka niepodważalnych argumentów zamieściliśmy w tym filmie:

Czym PASCO przewyższa konkurencję w dziedzinie czujników cyfrowych do doświadczeń w szkole?

  • Jedyne w Polsce materiały dydaktyczne przygotowane przez polskich nauczycieli do polskich podstaw programowych, a nie przez handlowców do amerykańskich programów nauczania i zagranicznych tradycji oświatowych.
  • Tylko PASCO ma gotowe do użycia w szkole opisy doświadczeń wbudowane w oprogramowanie czujników. Nie trzeba przenosić wykresów i ustawień z kartki do komputera (jeśli się umie to zrobić) – wystarczy włączyć!
  • Dla zaawansowanych – największe możliwości analizy danych oraz zmian, regulacji i opisywania doświadczeń, by dostosować je do konkretnych uczniów lub zamierzeń.
  • PASCO na pewno nie zostawi użytkownika bez pomocy w potrzebie. Jako jedyni w Polsce, posiadamy infolinię dydaktyczną (pomoc dotyczącą przeprowadzania i wykorzystania doświadczeń na lekcji, a nie tylko w przypadku awarii sprzętu). Prowadzimy bezpłatne szkolenia on-line.
  • Urządzenia PASCO nie popsują się nawet, gdy upadną na podłogę a gwarancja producenta wynosi 5 lat.
  • Kieszonkowe czujniki PASCO można zabrać w teren nie podłączając ich do żadnych komórek ani jakichkolwiek innych urządzeń. Wyniki można po prostu odczytać po powrocie.
  • Nie ma na świecie producenta z dłuższym doświadczeniem, nastawionego wyłącznie na oświatę, projektującego urządzenia do konkretnych zastosowań na lekcji (jeśli trzeba, także urządzenia wieloczujnikowe).

 

Jak porównać urządzenia cyfrowe różnych firm?

Jedyna, naprawdę skuteczna metoda, to porada fachowca. Prosimy o telefon pod numer 606-850-155 lub kontakt w innej formie.

 

 

Gdy chcesz mieć PASCO…

skontaktuj się z nami albo …

… zadzwoń do swojego dystrybutora PASCO albo …

… obejrzyj zestawy startowe:

                                       FIZYKA,     CHEMIA,     BIOLOGIA,     GEOGRAFIA

 

 

Udostępnij: