Cyfrowe czujniki, urządzenia i zestawy doświadczalne PASCO cieszą się uznaniem na wyższych uczelniach za nowoczesność i zalety dydaktyczne. Sprawdzają się podczas wykładów i laboratoriów dla studentów młodszych lat oraz przy kształceniu nauczycieli.

Dlaczego PASCO w wyższych uczelniach?

  • Z urządzeń PASCO od lat korzystają uniwersytety, politechniki, uczelnie pedagogiczne, rolnicze, medyczne.
  • Urządzenia PASCO cenione są za nowoczesność, trwałość i szczególne walory dydaktyczne.
  • Czujniki i zestawy doświadczalne PASCO używane są w szczególności:
    • na pracowniach i laboratoriach dla studentów młodszych lat,
    • w doświadczeniach z zakresu inżynierii,
    • do ilustracji doświadczeniami wykładów z przedmiotów podstawowych,
    • przy kształceniu i doskonaleniu nauczycieli przedmiotów przyrodniczych (aby byli gotowi do uczenia w szkole, która przygotuje uczniów do wymagań przyszłego rynku pracy).
  • Czujniki bezprzewodowe nie wymagają interfejsów – jest to wiec rozwiązanie tańsze i łatwiejsze w zastosowaniu.
  • PASCO przygotowało blisko 50 gotowych do wykorzystania eksperymentów.

Aby zapoznać się z ofertą urządzeń PASCO ...

  • WYBRANE czujniki i urządzenia opisane są na naszej stronie w sekcji PRODUKTY.
  • WSZYSTKIE czujniki i urządzenia PASCO opisane na stronie producenta www.pasco.com/products.
  • KONKRETNY PRODUKT łatwo znaleźć wpisując w wyszukiwarce na stronie www.pasco.com jego numer katalogowy.
  • Rekomendujemy zapoznanie się ze WSZYSTKIMI ZAKŁADKAMI opisu produktu, w szczególności tymi, które zawierają informacje o koniecznych akcesoriach i oprogramowaniu.
  • Zachęcamy też, by zajrzeć do katalogów PASCO, z których bardzo wygodnie korzysta się w formie FLIP lub PDF (jeśli chcesz otrzymywać katalog w wersji papierowej pocztą, napisz na adres pasco@irs.com.pl).
  • Aby sprawdzić CENĘ WYBRANYCH URZĄDZEŃ, najczęściej kupowanych przez szkoły podstawowe i średnie, otwórz stronę CENNIKI.
  • WSZYSTKIE CENY można uzyskać zadając pytanie mailem pod adres pasco@irs.com.pl.

Wybrane propozycje dla uczelni wyższych

Ulotki, materiały, informacje

Zestawy konstrukcyjne
Wytrzymałość materiałów
Drgania konstrukcji
(film)
BIOLOGIA akademicka

Filmowe przykłady doświadczeń i zestawów doświadczalnych z fizyki

Badanie efektu fotoelektrycznego i wyznaczanie stałej Plancka

Jak doświadczalnie udowodnić prawo Ampere’a

Wyznaczanie prędkości światła (film w wersji roboczej)

Wykorzystanie programowania w doświadczeniach z pomiarem temperatury

Efekt Zeemana: część I (ustawienie sprzętu)

Efekt Zeemana: część II (wyniki eksperymentu)