PASCO – SPARKvue

Program SPARKvue stworzono od podstaw z myślą o środowisku nauczania. Aplikacja gwarantuje bezproblemową integrację nowoczesnych technologii zbierania danych z czujników ze środowiskiem nauczania i nauki.

Wystarczy podłączyć dowolny z ponad 70 czujników firmy PASCO (za pośrednictwem modułu Bluetooth firmy PASCO, złącza PASPORT® AirLink 2 lub SPARKlink Air) i rozpocząć pomiary szerokiego zakresu zjawisk, w tym pH, temperatury, siły, stężenia dwutlenku węgla i wielu innych.

Główne funkcje:

•Pomiar i wyświetlanie danych z czujników w czasie rzeczywistym

•Wyświetlanie danych na wykresach, wykresach słupkowych, miernikach analogowych, numerycznie lub w tabeli

•Analiza danych za pomocą wbudowanych narzędzi statystycznych

•Otwieranie i wykonywanie dowolnego z ponad 60 dostępnych darmowo online interaktywnych czynności laboratoryjnych SPARKlab®

•Tworzenie elektronicznych dzienników laboratoryjnych studenta

•Teraz dostępne są opcje udostępniania w chmurze obliczeniowej za pośrednictwem takich usług, jak Dropbox, Google Drive i inne

•Nowe opcje odpowiedzi obejmują wielokrotny wybór, listy rozwijane oraz wprowadzanie dowolnego tekstu

Zaprojektowane na potrzeby nauczania przedmiotów przyrodniczych i ścisłych:

Wygodne adnotacje, zrzuty ekranu i elektroniczne dzienniki z obsługą dialogu pomiędzy uczniami, prezentacji w klasie oraz możliwości oceniania. Program SPARKvue wykracza poza pomiary i analizy, i udostępnia je razem z innymi narzędziami, aby zapewnić przeniesienie nauczania na wyższy poziom.

Dzięki interaktywnym czynnościom laboratoryjnym SPARKlab nauczyciele mogą łączyć zawartość instruktażową, zbieranie i analizę danych w czasie rzeczywistym, monity refleksyjne i wiele więcej — a wszystko w całości w obrębie środowiska SPARKvue. Z licencją SPARKvue za darmo dostępnych jest ponad 60 czynności SPARKlab. Można też stworzyć swoje własne!

SPARKvue to członek rodziny produktów SPARKscience™ firmy PASCO, które zapewniają użytkownikom te same doznania we wszystkich środowiskach technologicznych, od komputerów stacjonarnych po netbooki, interaktywne tablice i oczywiście tablety. Niezależnie od używanej w klasie lub szkole technologii, nauczyciele i uczniowie mogą dzielić te same doznania — stawiając na pierwszym miejscu samo uczenie się i upraszczając zarządzanie klasą.

 

Udostępnij: